Categorie
Stiri importante
Data publicării
23 martie 2020
Apariția neașteptată a noului virus SARS-CoV-2 a generat în mod cert o situație neliniștitoare, nemaiîntâlnită în trecutul apropiat. De la început am urmărit desfășurarea acesteia pentru a ne proteja atât colegii și colaboratorii, cât și capacitatea de reacție și funcționarea Grupului Popp & Asociații.
Am dezvoltat și aplicat proceduri pentru a ne continua serviciile în perioada următoare de timp. În ultimele două săptămâni ne-am adaptat modul de funcționare pentru lucrul de la distanță și treptat parte din colegii noștri au adoptat acest stil de lucru. Începând de astăzi întreaga capacitate de producție a Popp & Asociații va funcționa de la distanță.
În intervalul următor de timp Grupul Popp & Asociații:
– va menține capacitatea de funcționare a biroului prin realizarea lucrului de la distanță
– va onora angajamentele contractuale și va susține activitatea de șantier
– va menține deschise canalele de comunicare oficiale alături de cele stabilite cu fiecare client în parte
– va asigura o reprezentare permanentă minimală la sediu (cu urmărirea și respectarea indicațiilor oficiale)
Considerăm că măsurile adoptate vor permite menținerea operațională a Grupului Popp & Asociații în această perioadă. Având însă în vedere dinamica situației, recomandăm urmărirea și aplicarea indicațiilor publice oficiale. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați pentru orice întrebări legate de activitatea noastră din această perioadă.